Medewerkers Coaching
Iedere medewerker die een stap vooruit wil maken, of iedere Manager die vindt dat zijn medewerker een stap vooruit kan maken kan zich aanmelden voor Medewerkers Coaching.
 
Doel van Medewerkers Coaching
Met deze vorm van coaching krijgt de medewerker inzicht in het eigen functioneren en wat dit doet met zijn/haar omgeving. De belangrijkste competenties die een medewerker meekrijgt van deze manier van coachen zijn:
  • bewustwording,
  • leren reflecteren,
  • het begrijpen van een ander, en
  • openstaan voor veranderen
Werkwijze
In onze manier van coachen gaat het niet om het kennen van de modellen die horen bij bovengenoemde competenties. Tijdens de coaching wordt continu gecoached op hoe bewust je bent van wat je gedaan hebt, hoe je daarvan kan leren en hoe je het de volgende keer anders zou kunnen doen om een ander of beter resultaat te behalen.
Dit betekent dat het mogelijk is dat de coach vraagt bij bepaalde gesprekken met andere personen aanwezig te mogen zijn.
Coachingsgeprekken duren 1,5 uur per gesprek.
 
Werkwijze voor aanvang Coachingstraject
In een eerste gesprek maken de medewerker en de coach met elkaar kennis en worden de mogelijke doelstellingen van de medewerker besproken.
In een tweede gesprek wordt samen met de medewerker het coachingstraject gemaakt.
Aanvang coaching begint zodra toestemming is gegeven van medewerker en manager.
 
Duur: afhankelijk van afgesproken coachingstraject. Ervaring is tussen de 3 en 9 maanden
Voor meer informatie, mail naar: info@beyondscope.nl
ENG
 
Toekomstbestendig?
Het woord "toekomstbestendig' wordt bijna overal gebruikt. Voor mij komt dat woord overeen met continuïteit en continuïteit betekent voor mij 'lange termijn'. Het hebben van een goede visie, .....
 
totaal (0) reacties
 
 
Beyond Scope
Hondsdraf 18
5236 RL ´s-Hertogenbosch

T. +31(0)73 8517740
E. info@beyondscope.nl
 
De Reclamemakers: Klaar voor de toekomst
Door de inzet van de methode Strategisch Performance Management is De Reclamemakers klaar voor verdere groei. ..